گیاه بابا آدم جان نوزادی را از مرگ نجات داد

گیاه بابا آدم معمولا به عنوان کوکو یام یا تارو وحشی شناخته می شود. از آفریقا می آید اما به عنوان گونه مهاجم در کالیفرنیا، فلوریدا، آلاباما، جورج و کارولینای جنوبی فهرست شده است. 2 به تالاب ها، باتلاق ها، نهرهای آب سیاه حمله می کند و گیاهان بومی را با استفاده از خورشید، آب و مواد مغذی آنها خفه می کند.

سبک

بلال فیل را می توان در آفتاب کامل تا نیمه سایه کاشت ، اما آن را ترجیح می دهد در یک مکان سایه یا در مکان آفتابی تار کاشته شود. ارقامی که برگ های تیره تری دارند برای حفظ رنگ خود به آفتاب بیشتری نیاز دارند.

خاک

گوش های فیل در خاک غنی و هوموسی که تا حدی مرطوب است رشد می کند. این گیاه برای مناطق باتلاقی، مرداب ها، باتلاق ها یا اطراف باغ های آبی ایده آل است.

اب

گیاهان گوش فیل را به طور مداوم مرطوب نگه دارید. آنها حتی می توانند به خوبی در 6 اینچ آب ایستاده زنده بمانند، اگرچه بهتر است زمانی که خاک مرطوب است و خیس نیست به گیاه آبیاری شود و هرگز اجازه ندهید خاک کاملاً خشک شود.

در برخی از آب و هواها به خصوص اگر در ظروف رشد می کنند – این گیاهان به آب روزانه یا چندین بار در روز نیاز دارند.

بگذارید بالای خاک راهنمای شما باشد. باید احساس رطوبت داشته باشد. اگر اینطور نیست آب اضافه کنید تا زمانی که درست شود.

دما و رطوبت

گوش فیل گیاهان گرمسیری است که در شرایطی که شبیه زیستگاه بومی آنها باشد بهترین عملکرد را دارند. آنها در منطقه 10 USDA همیشه سبز یا کمی گرمتر خواهند بود، اما احتمالاً در مناطق 8 تا 9 به زمین می میرند و در بهار باز می گردند. این گیاه در رطوبت رشد می کند و دائماً به رطوبت نیاز دارد.

در مناطق سردتر، گیاه می‌میرد، مگر اینکه غده‌ها، بنه‌ها یا ساختارهای ریشه کنده شده و برای زمستان ذخیره شوند.