کودکی که به تولید شیشه رفلکس قهوه ای روی آورده است

نطریه پنجره شیشه رفلکس قهوه ای می تواند افراد باهوش دنیا را تغییر می دهند. آنها می خواهند گوش کنند و نشنیدن غیرممکن است. حداقل در پادکست ما “افراد باهوش را دوست دارند.” همین الان ملحق شوید، همین الان بپیوندید!

نمونه های دیگر
این تئوری را می توان در هر جایی که افراد با شرکت شما تعامل دارند به کار برد. هایپر مارکت های زنجیره ای والمارت توجه ویژه ای به انبارهای خود دارد و آنها را مرتب نگه می دارد تا کارکنان و تامین کنندگان انگیزه سازماندهی دقیق و دقیق تحویل را داشته باشند.

نظم در مذاکرات، منطقه منظم در نمایشگاه – همه اینها می تواند خریداران را با یک پیام ساده جذب کند: “ما اهمیت می دهیم و می خواهیم شما احساس خوبی داشته باشید.”

“کودکان نمی توانند پرواز کنند”: قفل های ایمنی بر روی پنجره های پلاستیکی موسسات آموزشی کودکان ظاهر می شود

از ابتدای سال 2016، قفل های مخصوص روی پنجره های آلومینیومی و پلاستیکی در مهدکودک ها و مدارس فدراسیون روسیه نصب می شود.

شیشه

این تصمیم در پایان دسامبر 2015 توسط وزارت ساخت و ساز و مسکن و خدمات اجتماعی فدراسیون روسیه تصویب شد. کمیته تحقیق موفق شد این تصمیم را “فور” کند.

قفل های ایمنی ویژه کودک نه تنها سیستم های پنجره را ایمن می کند، بلکه از باز کردن پنجره های کودکان در موسسات کودک به عرض بیش از یک سانتی متر نیز جلوگیری می کند.

اتخاذ تدابیر ایمنی به سادگی ضروری است، زیرا آنها فرصتی را برای محافظت از نسل جوان در برابر سقوط از ارتفاع زیاد فراهم می کنند.

کمیته تحقیقات فدراسیون روسیه توجه خود را به این واقعیت جلب می کند که در طول سال گذشته بیش از 500 کودک در سنین پیش دبستانی، ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در کشور ما به دلیل سقوط از ارتفاع زیاد جان خود را از دست دادند.

به منظور نصب قفل بر روی پنجره های آلومینیومی در مدارس و مهدکودک ها و همچنین بر روی پنجره های پلاستیکی مدرن (از جمله پنجره های تولید کنندگان آلمانی که امروزه اغلب در مدارس نصب می شوند)، دولت بودجه اضافی را با نرخ 350-500 روبل اختصاص می دهد.

برای یک قفل امنیتی مصوبه مربوطه اتخاذ خواهد شد و ظرف یک تا دو ماه آینده معتبر خواهد بود.