کارتریج چاپگر brother با خوردن خون می تواند کار کند

پرینتر را بدون فشار دادن دکمه پاور برای خاموش کردن آن از برق جدا نکنید. این ممکن است باعث تبخیر جوهر و آلودگی گرد و غبار شود. کارتریج چاپگر brother چاپ جوهر افشان را در دمای اتاق نگهداری کنید.

نگهداری کارتریج ها در محیط یخچال مفید نیست. در صورت بسته بندی، کارتریج های چاپ باز نشده را در حالت عمودی نگهداری کنید. کارتریج ها را برای مدت طولانی باز نگذارید به پهلو یا وارونه نگذارید.

شرایط نگهداری توصیه شده

دمای عملیاتی بهینه: دمای اتاق (بدون دمای شدید) حداقل: 15 درجه سانتیگراد حداکثر: 35 درجه سانتیگراد شرایط نگهداری حداقل: 15 درجه سانتیگراد حداکثر: 35 درجه سانتیگراد

محدودیت ارتفاع هدف: 2438 متر حداکثر: 5181 متر کارتریج چاپ HP 27 برای حمل و نقل در ارتفاعات بالا در چاپگرها (مثلاً در هواپیما) طراحی نشده است.

تاریخ نصب

مطمئن شوید که کارتریج جوهر افشان HP را قبل از پایان مهلت نصب چاپ شده روی بسته بندی کارتریج نصب کرده و شروع به استفاده از آن کنید.

کارتریج

ضمانت

هر کارتریج چاپ HP تا زمان خالی شدن از تونر یا تا تاریخ انقضای گارانتی، هر کدام زودتر اتفاق بیفتد، دارای ضمانت عاری از نقص در مواد و کار است. همانطور که در شکل 1 نشان داده شده است، تاریخ پایان گارانتی با فرمت تاریخ YYYY/MM/DD روی کارتریج ظاهر می شود.

اگر کارتریج چاپ HP معیوب است، قبل از انقضای تاریخ گارانتی با HP یا تامین کننده خود تماس بگیرید. این ضمانت برای محصولاتی که تعمیر شده، خالی، بازسازی شده، تعمیر شده اند، استفاده نادرست یا مورد سوء استفاده قرار گرفته اند، یا محصولاتی که در هنگام درج یا یک بار در چاپگر پیام انقضا را نشان می دهند، اعمال نمی شود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد گارانتی، به سند انگلیسی با عنوان “کارتریج های جوهر HP – گارانتی محدود برای کارتریج های HP” مراجعه کنید.

اطلاعات مربوطه

برای خرید آنلاین کارتریج HP 27 از HP اینجا کلیک کنید. برای اطلاع از خط کامل محصولات چاپ HP، برای اطلاع از شماره قطعات، مشخصات محصول و قیمت به صفحه فروشگاه اینترنتی اچ پی مراجعه کنید.
برای مشاهده برگه های اطلاعات ایمنی مواد (MSDS) اینجا را کلیک کنید.