پیاز قرمز 1401 موجب افزایش هورمون شادی در افراد افسرده میشود

پیاز قرمز 1401 توسط بسیاری از ساکنان تابستانی و صاحبان قطعات خانگی رشد می کنند، این گیاه را می توان با بذرهایی که پس از گلدهی یا sevkom تشکیل می شود، کاشت.

در میان انواع پیاز، همه می توانند چندین مورد را برای اهداف خاص انتخاب کنند – برای ذخیره سازی، تهیه سالاد، تند یا شیرین.

رایج ترین گونه ها آلکو، آرزاماس، گلدن، دانیلوفسکی، تیمیریازفسکی، بلوزرسکی، استورون، کابا، روستوف، اسپانیایی، اشتوتگارتن رایزن هستند.

انواع پیاز انتخاب و نگهداری پیاز هنگام انتخاب پیاز، باید به خشکی و یکپارچگی پوسته بالایی، عدم وجود لکه های تیره، فرورفتگی و ریشه توجه کنید.

لامپ ها باید در مکانی خنک، تاریک و دارای تهویه مناسب نگهداری شوند و به طور دوره ای از نظر نرمی بررسی شوند. یک پیاز خشک خوب می تواند خواص مفید خود را از پاییز تا بهار حفظ کند.

پیاز در آشپزی پیاز احتمالا یکی از رایج ترین سبزیجات است که در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. پیاز به صورت خام استفاده می شود، می توان آنها را سرخ کرد، آب پز، خورشت، پخته، ترشی کرد، به عنوان پرکننده برای کیک ها و پنکیک ها استفاده کرد و مستقیماً به خمیر اضافه کرد.

پیاز

پیاز به سالاد، تنقلات مختلف، سوپ ها، خورش ها، غذاهای اصلی سبزیجات، گوشت، مرغ و ماهی، مخلفات اضافه می شود، با قارچ و کله پاچه ترکیب می شود، یک افزودنی تند یا جزء لاینفک بسیاری از غذاها (کالریزه کننده) است.

شاید از پیاز فقط نوشیدنی ها و کمپوت های میوه ای تهیه نمی شود، اما ژله و مارمالاد با طعم عالی به دست می آید.

فواید و مضرات پیاز قرمز برای سلامت بدن، موارد منع مصرف

پیاز قرمز که خیلی ها آن را دوست دارند مفیدترین سبزی برای بدن انسان است. برخلاف پیازهای معمولی زرد و سفید، ترکیب فرهنگ قرمز متفاوت است و بنابراین نمی توان آن را به طور مساوی با آنها جایگزین کرد.

پیاز قرمز که فواید و مضرات آن را همه باید بدانند شایسته آشنایی نزدیکتر است.