پرورش افکار جهت کارآفرینی + تضمینی

قانون های پرورش افکار به معنای واقعی معجزه زندگی هستند، و میتوان از این طریق زندگیتان را از این رو به اون رو کرده، و این راهکار ها را به دیگران هم بیاموزید.

حلوا ارده

طبیعت ارده گرم و تر و حلوا ارده گرم و خشک بوده و برای سرد مزاجان انتخاب غذایی بسیار مفید و مناسب است ارده و حلوا ارده هر دو مملو از ویتامین ها و املاح معدنی مورد نیاز و مفید برای بدن هستند و از آنجایی که همه اصالتشان از خانواده کنجد مرغوب ایرانی هست لذا همه خواص و فوايد کنجد را دارند،به صراحت می‌توان گفت منبع و بمب انرژی هستند. به عنوان مثال منابع غنی از مواد معدنی از جمله آهن،مس،روی،پتاسیم،کلسیم و غیره هستند که برای بهبود و حتی پیشگیری بیماری‌هایی از قبیل فشار خون بالا،کم خونی،دردها و مشکلات استخوانی و عضلانی( آرتروز، پوکی استخوان، روماتیسم و غیره) اختلالات قلبی عروقی، کلیوی، کبدی، گوارشی و غیره مناسب است.

دانه کلزا

ایران به خاطر شرایط آب و هوایی بسیار مطلوبی که دارد بهترین محصولات کشاورزی در آن تولید می‌ شود از آن جمله می ‌توان به دانه کلزا اشاره کنیم که قیمت دانه کلزا در ایران و اهمیت مصرف آن را افزایش می دهد. چرا که هر چقدر قیمت این محصول بالاتر برود می ‌تواند کیفیت دانه های کلزا را افزایش پیدا می‌ کند و بهترین نوع دانه روغنی برای تولید انواع مختلف فرآورده از آن استفاده می شود و همه می‌ دانیم ۶۰ درصد روغنهای که در بازار وجود دارد و به صورت خوراکی قابل استفاده است.

دزدگیر ماجیکار

ازار فروش دزدگیر ماجیکار این روزها رونق خوبی را تجربه می کند، فروش دزدگیر به صورت عمده باعث شده تا نرخ ارزانی داشته باشد که در این صورت مشتری با هر بودجه ای، توانایی خرید دارد و می تواند نیاز خود را برطرف سازد و به سود خوبی نیز دست پیدا کند.

دستکش لاتکس

یکی از محصولات بهداشتی که موارد استفاده و مصارف گوناگونی دارد دستکش لاتکس می باشد که انواع گوناگونی دارد و مراکز تولیدی آن در شیراز، قم و تهران محصولات را در سراسر بازار پخش می کنند. این دستکشها در انواع مختلفی تولید می شوند که برای مصارف آزمایشگاهی، پزشکی، صنایع غذایی، دامپزشکی، مواد شیمیایی و غیره مورد استفاده قرار می گیرند و برخی از آنها دارای پودر می باشند و برخی دیگر بدون پودر می باشند که از قیمتهای بالاتری برخوردار می باشند. این دستکشها در جنسهای متفاوت وینیل، نیتریل، لاتکس، نایلون و غیره تولید می شوند که هر کدام از آنها دارای خواص و ویژگیهای خاص خود می باشند و برای مصارف گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند.