مردی با چهارپایه پلاستیکی سه پله هواپیما را به سمت اوکراین برباید

چهارپایه پلاستیکی سه پله تمام استیل دو مرحله ای کاسکو در حالی که این چهارپایه دارای یک قاب تمام استیل است، هنوز هم بسیار سبک است به طور دقیق 5.9 پوند.

ارتفاع بالابر روی این صندلی پله ای 16 اینچ است و در حالی که یک پله 12 اینچی به اندازه کافی پهن بود تا در صعود احساس امنیت کنید، پله پایین تر آنقدر باریک بود که نمی توانست بدون لرزش بلند شود.

احساس می‌کردم که باید خودم را ثابت کنم، و وقتی با یک گلدان شیشه‌ای در دست پایین می‌رفتم، کاملاً مطمئن نبودم.

نردبان مینی پله تاشو فولادی 2 پله AmeriHome

نردبان کوچک تاشو فولادی 2 پله Amerihome دارای بالابر مناسب 17 اینچی است و شما را به جایی که باید باشید می رساند. هنگامی که تا می‌شود، عرض این چهارپایه تنها 1 اینچ است، بنابراین برای نگهداری آسان به اندازه کافی جمع و جور است.

پله ها به اندازه کافی پهن هستند و آج های لاستیکی نیز دارند، بنابراین هنگام بالا رفتن یا پایین آمدن از این چهارپایه پله با یک وسیله روی دوش، احساس امنیت نسبتاً خوبی داشتم.

در حالی که این چهارپایه در ارزیابی عملکرد نسبتاً خوبی داشت، اما برخی از امتیازات را برای وزن و ساختار خود از دست داد.

این یک فریم فولادی دارد که اگرچه بادوام است، اما وزن زیادی را اضافه می کند، که می تواند و زمانی که در حال چرخش با این قاب در خانه هستید آزاردهنده خواهد بود.

مدفوع 2 پله کرگدن Kikkerland

در حالی که این مدفوع بسیار شبیه برنده بهترین کلی ما، Honey-Can-Do است (دارای یک پلتفرم بزرگ است و برای ذخیره سازی آسان به صورت فشرده به سمت پایین جمع می شود)، ارتفاع آن جایی است که کمی مورد نظر است. با ارتفاع 8 اینچی، فقط کمی بهتر از ایستادن روی انگشتان پا است، بنابراین به یک معنا، ارزش نسبتا کمی دارد.

چهارپایه تاشو با ارزش عالی

چهارپایه تاشو پلاستیکی Great Value دارای عرض سخاوتمندانه در 11 اینچ است، بنابراین به راحتی یک پای با اندازه متوسط ​​را در خود جای می دهد، و صندلی پله برای نگهداری آسان، به زیبایی صاف تا می شود.

با این حال، تنها با یک بالابر 8.5 اینچی یک کمبود مهم دارد، بنابراین فقط یک مزیت جزئی برای ایستادن روی انگشتان پا ارائه می دهد.