قیمت انگشتر چرم مردانه موجب بالا رفت قیمت یورو شد

اولین سال از تولدم. در آن روز، بسیاری از کودکان نمادی از زندگی برای جشن گرفتن سال جدید دارند. این یک “انگشتر چرم مردانه” است که به یاد اولین تولد است. علاوه بر این، همانطور که بزرگ شدیم، تمایل داشتیم که ارزش های مختلفی مانند عشق و دوستی را به حلقه ها و درخشش های کوچک انگشتان خود بچسبانیم.

مانند این، حلقه هایی که از زمان های قدیم تا به امروز در بسیاری از فرهنگ ها ظاهر شده اند، برای مدت طولانی مورد استفاده و دوست داشتن بشر بوده اند. بیایید از این به بعد به معنای انگشتر بیاندیشیم که علاوه بر نقش دکوراسیون، نماد ارزش های مختلف ما نیز بوده است.

نمادی از ارزش در تاریخ بشر، یک انگشتر

از این نظر که انگشتر اکسسوری است که بر روی بدن ما می پوشند، می توان گفت که تنها با پوشیدن آن توسط انسان معنا و ارزش خود را محقق می کند. به همین دلیل، این حلقه تاریخچه خود را با تغییر انگیزه ها و احساساتی که بشر از آن استفاده می کرد، به اشتراک می گذارد.

به این ترتیب با نگاهی به تاریخ انگشترهایی که نزد بشر بوده اند، می توان دریافت که حلقه ها در دوران باستان و قرون وسطی نماد قدرتی قوی مانند قدرت و مذهب بوده اند. از آن زمان، معانی شخصی و خصوصی بیشتری در دوران مدرن و معاصر به حلقه ها داده شده است.

پیدا کردن یک نقطه شروع روشن برای شروع یک حلقه با قدمت طولانی دشوار است، اما می توان گفت اولین حلقه مربوط به یک مهر است. در مصر باستان گفته می‌شود که حلقه‌ها از حدود سال ۲۰۰۰ قبل از میلاد بسیار مورد استفاده قرار می‌گرفتند و مشخص‌ترین حلقه در آن زمان، «حلقه اسکاراب (طراحی اسکارابی شکل)» بود که به عنوان مهر و موم قابل حمل استفاده می‌شد.

مهری که برای اثبات چیزی به کار می رفت، شیئی بود که دلالت بر اختیار حاکم داشت. به همین دلیل، حلقه امضا در مصر نماد تاج و تخت فرعون به همراه مهر بود و حتی در زمان امپراتوری روم نیز نمادی از مقام و اقتدار محسوب می شد.