شوینده لیپورکس خوراک لذیذ پوست آقایان

ممکن است تعجب کنید چرا یک مرد بالغ نیاز به شستشوی صورت با شوینده لیپورکس دارد در حالی که می تواند به جای آن از نوار صابون استفاده کند؟

مطالعات نشان می دهد که وقتی صحبت از پاکسازی صورت به میان می آید، می تواند برای مردان وسوسه انگیز باشد که به یک نوار صابون معمولی دست یابند.

آنها معتقدند که از آنجایی که صابون تمام کار تمیز کردن و شستن کثیفی را از بدن انجام می دهد، ممکن است همین کار را برای صورت آنها نیز انجام دهد.

اما این همان جایی است که آنها همه چیز را اشتباه می گیرند. صابون معمولی برای حمام کردن خوب است، اما می‌تواند برای پوست لطیف صورت خشک‌کننده باشد.

این به این دلیل است که پوست صورت نازک و حساس است و بنابراین برای سالم به نظر رسیدن مردان به فواید شستشوی صورت نیاز دارد.

شوینده

علاوه بر این، بیشتر میله های حمام از نظر شیمیایی غنی شده اند و برای تمیز کردن پوست صورت مناسب نیستند.

صابون های نواری PH بالاتری نسبت به پوست دارند و به سمت قلیایی حرکت می کنند.

در حالی که ممکن است با تبانی با ذرات روغن، پوست را از آلودگی و کثیفی پاک کنند، همچنین ممکن است رطوبت طبیعی پوست را از بین ببرند و سلول ها را خشک تر کنند.

متخصصان مراقبت از پوست حتی هشدار می دهند که استفاده مداوم از نوارهای صابون برای تمیز کردن پوست صورت می تواند آن را قرمز و ملتهب کند.

با گذشت زمان ممکن است پوست درخشندگی طبیعی خود را از دست بدهد و مستعد علائم پیری زودرس شود. اگر به طور منظم از صابون حمام با پایه قلیایی و غنی شده با مواد شیمیایی استفاده کنید، این ممکن است همیشه برجسته شود.

اینها دلایل معتبری هستند که چرا باید از مزایای شستشوی صورت استفاده کنید که برای پوست با بافت خشن مردانه طراحی شده است.