شلوار لی خاکستری زنانه مقاوم در برابر سرما دارای کمپرسور گرم

ناتالیا شچرباکووا: ایرینا، ممنون، مطالب شما برای من بسیار مفید است. من با توجه به دوره “شلوار لی خاکستری زنانه” یک الگوی با اندازه های خودم ساختم، شلوارها را بریدم، آنها را جارو کردم، آنها را امتحان کردم و دیدم که این دقیقا همان تناسبی است که سالها سعی کردم به آن برسم! ساخت و ساز منطقی است، و شگفت انگیزتر است که این روش منحصر به فرد است.

من الگوهای شلوار را با استفاده از تکنیک های مختلف مرتب کردم، نمونه های زیادی را دوختم، تمام تنظیمات توصیه شده را انجام دادم، اما شلوار روی شکل حجیم من با باسن برآمده، باسن پر و برخی از پاهای x شکل “نشسته” بود. و در اینجا، از اولین اتصال، هیچ چین اضافی حتی بدون اصلاح وجود ندارد! من چند روزه تحت تاثیر قرار گرفتم
اکنون کسی نیست که عکس بگیرد و خود نمای عقب نیز دشوار است. بعدا میفرستم یک بار دیگر، از شما بسیار متشکرم!

شلوار

ایرینا دمنتیوا
خیلی ممنون از دوره و موارد اضافه شده به آن! من یک مبتدی مطلق در خیاطی هستم، اما با رویا و اشتیاق فراوان برای تسلط بر آن!کمی درباره خودم: من 38 سال سن دارم. من به عنوان برنامه نویس و اقتصاددان تحصیل کردم، به عنوان بازاریاب کار می کنم. من فقط در مدرسه روی ماشین تحریر دوختم،

بیشترین کاری که میتونستم بکنم دوختن پیش بند یا دوختن پرده بود، و حتی این هم همیشه جواب نمیده 😐 من در خبرنامه شما مشترک شدم، با لذت مطالعه و مطالعه کردم.

تصمیم گرفتم دوخت شلوار را امتحان کنم – اگرچه برای من “فیزیک هسته ای” است. یک دوره خریدم، همه چیز را نگاه کردم، دویدم تا برای خودم و پسر کوچکم پارچه بیاورم. آن را برید، دوخت. همه چیز برای پسرم درست شد! شوکه شدم! ولی شلوارم بهم نمیومد…:((خودمو بد اندازه گرفتم خیلی بزرگتر از اون چیزی بود که فکر میکردم.دویدم دنبال پارچه همرنگش.برش زدم،دوختم سومین بار جیبم عالی شد :))

یادداشت نویسنده (I.V): فکر می کنم اولین شلوار پوشیده شود. ما متوجه شدیم که چگونه خطا را برطرف کنیم!
شلوار برای پسر