سرکه سیب قرمز که باعث سقط جنین در ماه نهم بارداری شد

سرکه سیب قرمز که به طور سنتی در فرانسه ساخته می شود، مانند سرکه های دیگر، یک آنتی باکتریال طبیعی و ضایعات صفر است. اما نه تنها! تمام مزایای دیگر آن را در آشپزخانه و حمام کشف کنید.

خلاصه

سرکه سیب چگونه ساخته می شود؟

ترکیب سرکه سیب شبیه سرکه شراب است. این نوع سرکه به ویژه سرشار از اسید استیک و پلی فنول است. همچنین حاوی منیزیم ، کلسیم ، پتاسیم و فسفر است. از طرف دیگر، سرکه سیب فاقد چربی، پروتئین یا ویتامین (و یا بسیار کم) است.

سرکه سیب از آب سیب تخمیر شده تهیه می شود . ابتدا سیب ها را برای آب آن له می کنند و به آن تخمیرها اضافه می شود تا فرآیند تبدیل شکر به الکل (در این مورد سیب) آغاز شود. سپس این به سرکه تبدیل می شود.

تفاوت سرکه سیب و سرکه سیب چیست؟

هیچ یک ! سرکه سیب و سرکه سیب یک محصول هستند. علاوه بر این، گاهی اوقات می توان این ذکر را مشاهده کرد:

سرکه سیب روی بطری ها. این نوع سرکه میوه تخمیر سیب است، خود میوه تخمیر الکلی سیب ، شیره ای است که از پرس خارج می شود. بنابراین دریافت سیب یک مرحله اجباری در تبدیل آب سیب به سرکه است.

سرکه

فواید سیب سرکه سیب

فواید سرکه سیب به صورت روزانه و کاربردهای مختلف آن

سرکه سیب نه تنها به عنوان یک ماده پایه برای سس های خانگی شما استفاده می شود! به صورت روزانه، در حمام، و همچنین در جعبه کمک‌های اولیه زباله‌های صفر، متحد بسیار خوبی است. به ویژه به دلیل غنی بودن از اسید استیک و پلی فنول ها است که سرکه سیب فواید زیادی برای سلامتی، پوست و مو دارد.

حمام:

مبارزه با سلولیت و دفع سموم (3 قاشق غذاخوری برای رقیق شدن در 2 قاشق غذاخوری روغن، در ماساژهای دایره ای) محلول ضد شوره سر (در همان مقدار آب رقیق شود تا روی ریشه ها بمالد. به مدت 15 دقیقه زیر حوله بماند).

دئودورانت طبیعی (برای استفاده در مقادیر کم زیر بغل) PH پوست سر را متعادل می کند محلول ضد آکنه (2 قاشق چایخوری برای رقیق کردن، به صورت موضعی روی صورت استفاده شود).

حالت دهنده طبیعی، پوسته های مو را سفت می کند و آنها را درخشنده می کند (در آب شستشو) پوست های خشک و حساس را مرطوب می کند گره زدایی طبیعی ( دستور پخت آسان ما را کشف کنید ) مبارزه با شپش (در روغن نارگیل رقیق شود).