رسم هندوها دفتر عرش یکی از وسایل الزامی هر دانشجو

دفتر عرش نقطه ای دفترچه ای با نقطه در فواصل زمانی معین. می‌توانید آن را به‌عنوان نقطه‌ای در نظر بگیرید که در آن نقاط تلاقی یک نوت‌بوک شبکه‌ای تلاقی می‌کنند.

در کره، “نقطه نوت بوک” درست است، اما از آنجایی که عبارتی است که اغلب استفاده نمی شود، به صورت نقطه نوشته می شود. این یک دفترچه یادداشت با چهار خط نوت بوک انگلیسی است که برای اولین بار در یادگیری الفبا به عنوان تمرین دست خط استفاده می شود. این عمدتا برای مطالعه خط شکسته مفید است.

بنابراین، از پایه های ابتدایی، موارد زیادی وجود دارد که من فقط در دفترهای عمومی می نویسم اکثر آنها دارای علامت خاصی در خط 2 از پایین (قرمز، خط نقطه و غیره) هستند.

هوش انسان مدت هاست که از طریق کاغذ به دنیا منتقل شده است. اندیشه‌های فلاسفه و نظریه‌های دانشمندان از طریق کتاب‌ها به نسل‌های بعدی منتقل شد و الهامات و اندیشه‌های پدیدآورندگان نیز از زمینی شروع شد که نوک مداد را لمس می‌کرد.

تصور دنیایی بدون کاغذ دشوار است، اما از سوی دیگر، تلاش های مداومی برای بیرون راندن کاغذ وجود داشته است.

در اوایل، آلوین تافلر تولد دفاتر الکترونیکی بدون کاغذ را با ظهور پایانه های کامپیوتری در <موج سوم> پیش بینی کرد و با پیشرفت سریع فناوری اطلاعات و ارتباطات، به نظر می رسید سخنان او تا حدودی به حقیقت پیوست دوران به اصطلاح دفتر بدون کاغذ باز شده است.

روند بدون کاغذ در خارج از محل کار نیز ادامه یافت. گذرنامه‌های الکترونیکی و صورت‌حساب‌های ایمیل ظاهر شده‌اند و انتظار می‌رود که دفترچه‌های بانکی کاغذی و اسکناس‌ها به زودی در قسمت تاریک تاریخ ناپدید شوند.

رسانه های چاپی به جای کاغذی، مشغول یافتن غذای جدید در دیجیتال بودند و با ظهور کتاب های الکترونیکی، افکار عمومی شکل گرفت که «دوران کتاب های کاغذی به پایان رسیده است». با این حال، کاغذ تا انتها زنده ماند. نه، فراتر از سطح بقای ساده، توجه جدیدی به آن جلب شده است.

کتابفروشی‌های مستقل به‌عنوان مکان‌های امروزی جدید پدیدار شده‌اند و مجلات کوچک مستقل با مفاهیم اصلی نیز در حال گشت و گذار هستند. به دنبال محبوبیت کتاب های رنگ آمیزی چند سال پیش، کتاب های تلنگر اخیراً شروع به بررسی مجدد کرده اند.