دمنوش نعناع فلفلی تنها غذای گرسنگان سومالی می باشد

دمنوش نعناع فلفلی حاوی مقادیر زیادی منتول است و از زمان های قدیم به عنوان یک گیاه دارویی استفاده می شده است. این به این دلیل است که ضد التهاب و همچنین ضد اسپاسم است. نعناع می تواند به سرعت بر مشکلاتی مانند رفلاکس اسید و بوی بد دهان غلبه کند.

نعناع و نعناع نیز اغلب در اسانس ها استفاده می شوند. در آنجا، نعناع هم با عطر و هم با خواص ضد عفونی کننده کمک می کند.

آیا به تغذیه علاقه دارید؟ در این مقاله نعنا می توانید تقریباً هر آنچه را که باید در مورد نعناع بدانید را بیاموزید. اما اگر می خواهید دانش خود را در مورد تغذیه و سلامتی به سطح بالاتری ببرید، می توانیم آموزش آنلاین خود را برای مشاوران تغذیه به گرمی توصیه کنیم.

بسیاری به این دلیل که می خواهند به عنوان مشاور تغذیه کار کنند، رفتن به آنجا را انتخاب می کنند، در حالی که برخی دیگر به خاطر سلامتی خود این کار را انجام می دهند. در اینجا می توانید درباره آموزش آنلاین مشاور تغذیه ما بیشتر بخوانید .

با نعناع چه کار می توان کرد؟ نعنا چگونه استفاده می شود؟

نعنا به عنوان ادویه استفاده می شود. می توانید از نعناع تازه و همچنین نعناع خشک برای خوش طعم کردن غذاها استفاده کنید. بسیاری انتخاب می کنند که نعناع را در پنجره آشپزخانه بکارند تا همیشه هنگام آشپزی به ادویه دسترسی داشته باشند.

دمنوش

همچنین می توانید نعناع را خشک کرده و از برگ آن برای تهیه چای استفاده کنید. افزودن برگ های تازه نعناع به یک فنجان چای معمولی به همان اندازه خوب است. در زمان سرماخوردگی و آنفولانزا، می توان این کار را برای ته نشین شدن معده و باز کردن مجاری تنفسی با بوی نعناع تازه انجام داد.

نعناع مفید آیا نعناع مفید است آیا نعناع مفید است؟ بله، نعناع فوق العاده مفید است. حتی می گویند نعناع سالم تر از زغال اخته است و در مورد مواد مشابه است. در نعناع وجود دارد:

ویتامین C

ویتامین E

یک ویتامین

اهن

اسید فولیک

منیزیم

اگر 100 گرم نعناع تازه بخورید، چهار برابر بیشتر از همان مقدار بلوبری ویتامین C دریافت می کنید. 8 برابر آهن و ده برابر منیزیم بیشتر خواهد بود !