در انبار شیلنگ ماشین لباسشویی یک جسد پیدا شد

نحوه قرار دادن شیلنگ ماشین لباسشویی تخلیه ماشین لباسشویی در سیفون این راه حل در هنگام نصب ماشین لباسشویی در آشپزخانه اتخاذ می شود. لوله های ماشین لباسشویی اغلب در داخل یک تکه مبلمان یافت می شود و در هر صورت زهکشی طوری ساخته می شود که به سیفون تخلیه ماشین لباسشویی که در زیر سینک است جاری شود.

همچنین در این مورد باید به موقعیت لوله ای که به دنبال سهمی اول صعودی و سپس نزولی، با اتصال آن به لوله تخلیه ماشین لباسشویی به سیفون متصل می شود، توجه کرد.

نحوه قرار دادن شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی بدون تخلیه

این حالت زمانی اتفاق می‌افتد که هیچ ترتیبی برای لوله‌های تخلیه ماشین لباسشویی انجام نداده باشیم ، اما با قرار گرفتن در نزدیکی سینک، می‌توانیم به عنوان مثال، تخلیه ماشین لباسشویی را به داخل سینک حمام یا اگر در وان یا موارد دیگر وجود دارد، کاری کنیم. در هر صورت قانون اختلاف ارتفاع همیشه اعمال می شود.

شیلنگ

در تصاویر مشاهده می شود که در برخی موارد 80 سانتی متر به عنوان حداکثر ارتفاع مشخص شده است، حتی در این حالت می تواند به 100 سانتی متر برسد که حداکثر اندازه ای است که رانش پمپ تخلیه می تواند پوشش دهد.

با این حال، ما معتقدیم که نقطه تخلیه باید بین 65 سانتی‌متر تا 80 سانتی‌متر باشد، همچنین به این دلیل که وقتی از این ارتفاع تجاوز کرد، خود را بسیار فراتر از ارتفاع ماشین لباسشویی خواهیم دید که همه چیز را ناخوشایند می‌کند.

خطاهای ناشی از شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی نادرست است

قبل از افشای ناهنجاری هاکه ممکن است رخ دهد، ما نشانه های دقیقی از نحوه چیدمان انتهای شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی ارائه می دهیم. ما شرایطی را دیده ایم که می توانیم در آن قرار بگیریم و چگونه باید در رابطه با آنها رفتار کنیم، اما اکنون اجازه دهید به نحوه خروج آب از لوله تمرکز کنیم.

با مراجعه به نقشه ها، در همه موارد از یقه غاز استفاده شده است، قسمت پلاستیکی آن U شکل که همراه با ماشین لباسشویی عرضه می شود.