دختری با خوردن سیب سبز ایرانی توانست سرطانش را درمان کند

سیب سبز ایرانی یکی از محبوب ترین میوه ها در فصل بهار است و هیچ کس جرات نمی کند حتی در خواص آن شک کند، اگرچه اگر مشورت کنیم، تعداد کمی می توانند به ما بگویند که چیست.

در حقیقت، چیزی که کمتر کسی می‌داند این است که سیب سبز همان‌هایی هستند که بیشترین فواید را دارند. بنابراین، پنج فایده مصرف سیب سبز را به شما خواهیم گفت .

پوست بسیار روشن تر: سیب سبز دارای مقدار زیادی ویتامین A، B و C است که ظاهر پوست را بهبود می بخشد و آن را روشن تر می کند.

آنها دوز اضافی را جذب نمی کنند، بلکه آن را برای مواقع ضروری در بدن ذخیره می کنند. در نهایت، سیب سبز دارای خواص آنتی اکسیدانی و محتوای آب بالایی است که پوست را صاف و هیدراته نگه می دارد.

سیب

استخوان های تقویت شده: سیب سبز به دلیل داشتن مقدار زیادی بور، ماده معدنی که مدت کوتاهی است خواص آن شناخته شده است، به بهبود استخوان ها و جلوگیری از کاهش تراکم آن ها کمک می کند.

مصرف بور در موارد پوکی استخوان، آرتریت، کلسیفیکاسیون و مشکلات استخوانی مفصلی توصیه می شود، زیرا با متابولیسم کلسیم، فسفر و منیزیم همکاری می کند و جذب آنها را افزایش می دهد.

هضم سریعتر: از آنجایی که سیب سبز دارای مقدار زیادی فیبر است، به حرکت سریعتر بیشتر روده و جلوگیری از یبوست کمک کنید. به همین، فیبر غذا به حفظ میکرو روده بزرگ کمک می کند احساس سیری و حجم را در غذایی ایجاد می کند.

کاهش وزن: سیب سبزی مجموع 80 مجموع مصرف و ، که قبلاً گفتیم ، سهمی از فیبر رژیمی ، کاهش وزن کمک می کند زیرا به شما احساس سیری می دهد و معمولی معمولی را در هنگام شروع غذا شروع می کنید ، آرام آرام . و برای سالم و قوی بودن در صورت نیاز از مکمل های غذایی استفاده کنید .