جامدادی رومیزی فانتزی باعث جنگ در مهد کودک شد

جامدادی رومیزی فانتزی اگرچه این محفظه مداد کمی حجیم‌تر از سایر گزینه‌های لیست است، اما به لطف قفل کلید داخلی، امنیت بیشتری نیز ارائه می‌کند. با آلومینیوم تقویت شده و دارای گوشه های فولادی است که شکستن آن را سخت و شکستن آن را سخت می کند.

این در چندین الگو از جمله کوسه های برجسته و پروانه های سه بعدی موجود است و دارای امتیاز متوسط 4.6 ستاره از بیش از 4400 بررسی در آمازون است.

اینکه بگوییم پلاتینیوم کوریداس شروعی اشتباه داشت، دست کم گرفتن قرن است. «قاتل بدون کلاه» پلاتینیوم زمانی که برای اولین بار در اوایل سال 2020 معرفی شد، بسیار پرحاشیه بود. اما کووید به شدت ضربه خورد و عرضه Curidas – تقریباً مانند هر محصول دیگری در آن زمان – از مشکلات عرضه رنج برد.

هیاهوی اولیه تا زمانی که Curidas واقعاً وارد بازار شد کمی از بین رفته بود. اما پس از آن گزارش‌هایی مبنی بر شکستن فیدها به‌طور تصادفی منتشر شد، و علی‌رغم اینکه پلاتینیوم این مشکل را نسبتاً سریع برطرف کرد، این موضوع کاملاً شتاب را برای Curidas از بین برد.

جامدادی
جامدادی رومیزی لیوانی

باید قبول کرد که حتی من واقعاً به کوریداس فکر نکردم… یعنی تا امروز! در تلاشی که تیم بازاریابی اتحادیه اروپا Platinum در نهایت به این خودکار توجهی که شایسته آن است، بدهد، یک Curidas برای بررسی روی میز من راه پیدا کرد. اگر می خواهید، آن را «راه اندازی» دوم بنامید.

انصافاً، Curidas کاملاً شایسته توجه بیشتر است. ممکن است قلم کاملی نباشد، اما IMHO قلم‌های مشابهی مانند Pilot Capless یا Lamy Dialog 3 هم ندارند، و حداقل Platinum هر دو رقیب را از نظر قیمت کاملاً شکست داده است.

طراحی Curidas طراحی جالبی است. چیز مثبتی در مورد اینده وجود دارد، کمی تقریباً عصر فضا، که به روشی بسیار ژاپنی اجرا شده است. متأسفانه، برندهای ژاپنی خودکار از استفاده از پلاستیک های تزریقی (گاهی اوقات روی خودکارها چند برابر قیمت Curidas!) ابایی ندارند، بنابراین این ماده انتخابی است که در اینجا می بینیم.

پلاستیک شفاف حس بسیار خوبی به Curidas نمی دهد. اگرچه کاری که می تواند انجام دهد ارائه بینشی منحصر به فرد از مکانیسم است.

من برای اینکه بیشترین بهره را از ظاهر نمایشگر ببرم، به دنبال رنگ شفاف رفتم، اما رنگ های دیگر شفافیت مشابهی را برای خیره شدن به درون قلم ارائه می دهند.