بذر گوجه متین گلسار در کنار غذای وزرای کاخ سفید سرو شد

تا جایی که ممکن است بذر گوجه متین گلسار باغی را روی تاک بگذارید زمانی که گوجه فرنگی سفت و بسیار قرمز است، صرف نظر از اندازه، برداشت کنید، شاید مقداری زرد در اطراف ساقه باقی بماند.

گوجه‌فرنگی‌های رنگ‌های دیگر (نارنجی، زرد، بنفش یا رنگین‌کمان دیگری) را زمانی که رنگ مناسبی پیدا کردند، برداشت کنید اگر دما شروع به کاهش کرد و گوجه فرنگی های شما در حال رسیدن نیستند، از یکی از این روش ها استفاده کنید:

کل گیاه را بکشید، خاک را پاک کنید، شاخ و برگ را بردارید و گیاه را به صورت وارونه در زیرزمین یا گاراژ آویزان کنید گوجه فرنگی های بالغ و سبز کم رنگ را در یک کیسه کاغذی قرار دهید و آن را به آرامی ببندید.

یا آنها را در روزنامه بپیچید و در جعبه مقوایی قرار دهید. در جای تاریک (55 درجه فارنهایت تا 70 درجه فارنهایت) نگهداری شود. دمای سردتر رسیدن کند.

بذر

گرما آن را سرعت می بخشد هر هفته چک کنید و میوه های نرم، خالدار، بیمار یا رسیده را حذف کنید هرگز گوجه فرنگی را روی طاقچه آفتابگیر قرار ندهید تا رسیده شود. ممکن است قبل از رسیدن بپوسند!

این ویدیو را برای نکاتی در مورد نحوه رسیدن گوجه سبز تماشا کنید می توانید بذر را از برخی از انواع گوجه فرنگی برداشت کنید. نحوه کار را اینجا بیاموزید .

نحوه نگهداری گوجه فرنگی هرگز گوجه فرنگی تازه باغی را در یخچال قرار ندهید. انجام این کار باعث از بین رفتن طعم و بافتی می شود که طعم گوجه فرنگی باغی را به آنها می دهد.

برای یخ زدن، گوجه فرنگی های تازه و بدون لک را هسته بگیرید و آنها را به طور کامل در کیسه ها یا ظروف فریزر قرار دهید.

مهر و موم کنید، برچسب بزنید و فریز کنید. هنگامی که یخ زدگی پوست ها می لغزند در مورد نگهداری صحیح گوجه فرنگی و سایر سبزیجات بیشتر ببینید.