بادام هندی آجیل حسینی با برخورد آب به آن تغییر مزه می دهد

از جمع آوری داده های انجام شده در طول مطالعه اولیه بادام هندی آجیل حسینی در چندین پایگاه داده پتنت بررسی شده نشان داده شد که پایگاه داده Derwent در مقایسه با سایر پایگاه های داده رایگان، فراگیرتر است.

جستجو با استفاده از پایگاه داده Derwent 2376 اختراع را بازیابی کرد و پس از آن پایگاه های Espacenet، Patent Scope، USPTO و INPI به ترتیب با 1621، 1177، 33 و 77 مخزن درخواست ثبت اختراع قرار گرفتند.

از آنجایی که جامع تر بود، پایگاه داده Derwent برای انجام تجزیه و تحلیل پتنت انتخاب شد. پایگاه مقالات علمی (web of Science) 586 مقاله علمی را بازیابی کرد.

در بخش‌های بعدی، نمودارهای این پایش فناوری و همچنین کاربردهای موجود در پایگاه‌های اطلاعات ثبت اختراع و مقالات علمی در مورد بادام هندی و سیب بادام هندی ارائه شده است.

بادام هندی
مجموعه تاریخی مقالات و پتنت های مربوط به آجیل بادام هندی را ارائه می دهد. می توان توجه داشت که تعداد پتنت ها بسیار بیشتر از تعداد مقالات است.

بادام

اولین ثبت اختراعاتی که در مورد بادام هندی یافت شد مربوط به دهه 60 میلادی است و سال های 2015، 2016 و 2017 سال هایی بودند که بیشترین اختراعات مربوط به بادام هندی ثبت شد و همچنین سالی بود که مقالات بیشترین انتشار را داشتند، احتمالاً به دلیل افزایش محصول بادام هندی.

در سال 2015 در برزیل رخ داد که تحقیقات در مورد این موضوع و نگرانی فزاینده جمعیت در سال های اخیر برای خوردن غذاهای با شاخص تغذیه ای بالا را تحریک کرد.

پانورامای انتشارات مقالات علمی و اختراعات را بر اساس کشور نشان می دهد. چین کشوری بود که بیشترین اختراع را در مورد بادام هندی ثبت کرد (1184).

با این حال، آنها دارای انتشارات علمی کمی هستند، تنها 6. برزیل و هند به ترتیب با 93 و 56، کشورهایی هستند که بیشترین انتشارات علمی را دارند. با این حال، آنها به ترتیب تنها 76 و 32 اختراع ثبت کردند.