اسباب بازی کلت که به عنوان خوراکی استفاده می شود!

از منظر کودک، اسباب بازی کلت از این ابزارها در بازی استفاده می شد که به تقلید از رویدادها و اعمال مختلف توسط بزرگسالان انجام می شد و اینها تبدیل به اسباب بازی شدند به این معنا می توان گفت که کودکان اسباب بازی را اختراع کردند.

نمونه هایی از این موارد عبارتند از «بونمشی» و «تسوجیمشی»، که غذاهایی هستند که در موقعیت های خاص در خارج از منزل خورده می شوند و تغییر کرده اند ، توپی که در اصل ابزار شکار آهو در میان بومیان آمریکا بود، و یک مراسم مذهبی در آسیای جنوب شرقی نوساناتی نیز وجود دارد.

اسباب بازی ها در حدود قرن یازدهم در انگلستان به محصولات تجاری تبدیل شدند ، جایی که اسباب بازی های دست ساز برای فروش به بازارها و قلعه ها آورده شدند . پس از آن ، دستفروشان دست به کار شدند و توزیع و تجارت در مناطق تجاری آغاز شد.

عروسک‌ها که از دیرباز یکی از اسباب‌بازی‌های معمولی بوده‌اند، نه تنها به شکل سنتی و ساده، بلکه در اسباب‌بازی‌های گران‌قیمت نیز ساخته می‌شوند .

 

تزار پیتر اول روسیه به عنوان بخشی از تلاش‌های اروپایی‌سازی خود خانه‌های عروسکی خریداری کرد ، اما این تصمیمی بود که بر جنبه دارایی‌های فرهنگی تأکید داشت .

قرن شانزدهم همچنین دوره ای بود که اسباب بازی ها محبوب شدند، مانند تولید انبوه عروسک های سرباز حلبی در نورنبرگ آلمان و توسعه اسباب بازی های اولیه با استفاده از فنرهای مارپیچ .

رسم آویزان کردن آن به درخت در کریسمس و افسانه دادن از بابانوئل نیز در همین زمان متولد شد .

اسباب‌بازی‌ها در طول انقلاب صنعتی قرن‌های 18 و 19 محبوبیت بیشتری پیدا کردند، زمانی که ارزان شدند و به تولید انبوه رسیدند .

همچنین در همین زمان بود که کاغذ به عنوان ماده ای برای اسباب بازی هایی مانند برش های کاغذی ، صنایع دستی و لباس برای عروسک های آراسته استفاده می شد .