ارسال چیپس میوه بسته بندی شده به عنوان سرپوش برای قاچاق مواد مخدر در مکزیک

درختی که چیپس میوه بسته بندی شده از آن برای تولید انجیر خشک برداشت می شود، درخت انجیر است. درخت انجیر خزان کننده است و ارتفاع آن به 7 تا 10 متر می رسد. این درخت در مناطق خشک و آفتابی با خاک تازه و عمیق رشد می کند. آنها همچنین می توانند در مناطق صخره ای مستقر شوند و در خاک های کمتر حاصلخیز زنده بمانند.
درختان انجیر تا 100 سال عمر می کنند و شاخه های بلند و پیچ در پیچی دارند که گاهی از ارتفاع خود درخت نیز بیشتر می شود. وطن انجیر خاورمیانه و غرب آسیا است. درختان انجیر در حال حاضر در سراسر جهان از جمله آسیا و آمریکای شمالی رشد می کنند.
انجیر به اندازه 50-70 سانتی متر با وزن چشمگیر تا 3-5 گرم رشد می کند. وقتی انجیر سبز بالغ می شود، بنفش یا قهوه ای می شود. انجیر طعم بی نظیری دارد. بافت شیرین و نرم و دانه های ترد آن ترکیبی منحصر به فرد و جالب را ایجاد می کند. طعم میوه نیز به رنگ آن بستگی دارد.

چیپس
انجیر در طبیعت انواع مختلفی دارد: بیضی یا گلابی شکل، سفید، سبز، قرمز، زرد، بنفش و حتی سیاه. انجیر تازه از ماه می تا سپتامبر و انجیر خشک در تمام طول سال در دسترس است.
میوه های انجیر به شکل گلابی یا قلب، با رنگ سبز روشن یا بنفش تیره و گوشت صورتی یا قرمز است. انجیر سفید اغلب بزرگتر از انجیر تیره است و ظاهری دیدنی و طعم لطیف دارد.
در عین حال، توت‌های کوچک و تیره که مشخص نشده‌اند، معمولاً طعمی انفجاری، شیرین و غلیظ دارند. میوه های نارس حاوی آب شیری تند هستند و قابل خوردن نیستند. و میوه ای که به سختی ترک خورده است که از شاخه چیده شده است، خوشمزه ترین است.
انواع انجیر
انجیر خشک – توضیحات میوه های خشک. فواید و مضرات سلامتی
“Crimean Black” – یک نوع اولیه با پوست تیره نازک و انواع توت های شیرین بزرگ، که توسط دانشمندان باغ گیاه شناسی نیکیتسکی پرورش داده شده است.
خاکستری زودرس یک رقم زودرس است که دو بار در فصل با میوه های متوسط ​​با پوست قهوه ای روشن یا بنفش و پالپ بسیار خوش طعم میوه می دهد.